уторак, 18. јануар 2011.

PCLinuxOS Magazine 2011.01

Prevrćući GNU/Linux arhivu na HDD-u pre neki dan naleteo sam na kopiju PDF magazina "PCLinuxOS magazine", i nisam mogao da verujem da sam zaboravio na ovako dobro Linux štivo. Par slova u Gugl polje za pretragu bilo je dovoljno da me odvede na matičnu stranicu ovog magazina, obradovao sam se kao dete kada sam video da je projekat još uvek živ i zdrav, i da čak šta više, magazin redovno izlazi svakog meseca. Poslednji januarski broj donosi:

* e17: Sistemski Panel, deo.1
* e17: Pogled na module
* e17: Izobilje gadžeta
* Scribus, deo.1: Upoznavanje
* Grub: Opravke Bootloader-a
* Alternativni OS: Kolibri, deo.2
* i još puno toga...

i može se skinuti sa adrese:
http://www.pclosmag.com/pdf/2011-01.pdf

Arhiva svih brojeva koji su izdati od septembra 2006 godine se nalazi na adresi:
http://pclosmag.com/index.php/downloads

A takodje za svaku preporuku su i specijalna izdanja od kojiih posebno treba izdvojiti:
Command Line Interface Intro Special Edition

Novi brojevi PCLinuxOS magazina će ubuduće biti redovno predstavljani na ovom blogu, to obećavam...

Нема коментара:

Постави коментар